lindasbarnplagg.blogg.se

Hemsydda mössor och andra barnplagg

Väntar och väntar...

Publicerad 2014-11-18 20:53:35 i Allmänt,


Japp, jag väntar och väntar, loggan är fortfarande inte klar. Men verkar närma sig väldigt mycket iallafall. Sedan tar det ytterligare 3 veckor innan jag får hem namnlapparna och kan börja sy på riktigt. Jag kollar mönster och provsyr hela tiden just nu. Här är ett par muddbyxor i strl 56. 

Vad hade ni velat ha för kombination på byxor? 

Med vänlig hälsning, Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lindasbarnplagg

Mitt namn är Linda Hildingsson och jag tillverkar mössor och barnkläder i mjuka färgglada tyger. kontakt: [email protected] facebook: www.facebook.com/kidzbyl Webbshop www.kidzbyl.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela