lindasbarnplagg.blogg.se

Hemsydda mössor och andra barnplagg

Förstår ni vad detta innebär?

Publicerad 2015-01-26 22:13:42 i Allmänt,


Jag fick detta mailet ikväll, förstår ni vad det innebär? 
Nej, jag förstår det men jag ska förklara. Det är hos 3exter jag beställt mina namnlappar, alltså är de påväg nu. 

Jag har tackat ja till ett nytt jobb idag. Ett "vanligt" jobb, detta med att sy är tänkt som en hobby och inte som mitt vanliga arbete. Att jag skulle få ett jobb nu är ett krav för att jag ska kunna starta Kidz by L. 

Så detta betyder att inom kort så kommer hemsidan komma upp och det kommer finnas möjligheter att börja designa ett unikt plagg till sitt barn/barnbarn osv. 

Behöver jag säga att jag är supertaggad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lindasbarnplagg

Mitt namn är Linda Hildingsson och jag tillverkar mössor och barnkläder i mjuka färgglada tyger. kontakt: [email protected] facebook: www.facebook.com/kidzbyl Webbshop www.kidzbyl.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela